INTERIM-BOEKHOUDER


Problemen met de bezetting op je financiële afdeling?

Het kan weleens voorkomen dat je medewerker ziek is, een paar dagen maken we allemaal wel een keer mee en dat is helemaal niet erg. Maar wat als dit een langere periode betreft, omdat er bijvoorbeeld een tijdelijk arbeidsongeschiktheid ontstaat of omdat je medewerker met zwangerschapsverlof gaat en dit opgevangen moet worden? Dan kan het zijn dat je ineens met je handen in het haar zit. Het maakt hierbij niet uit of je nu een grote organisatie hebt of een kleine, het missen van langdurig personeel op je financiële afdeling is erg lastig.


Wij kunnen je hiermee helpen. Het is namelijk mogelijk ons in te huren voor zowel op jouw locatie als vanuit onze locatie. Door onze ruime ervaring bij verschillende soorten bedrijven en door de verschillende soorten ondernemers waar wij mee samenwerken, kunnen wij ons makkelijk in je organisatie voegen en kunnen wij je (tijdelijk) helpen met je financiële en/of administratieve klussen. Wij beschikken tevens over kennis van uiteenlopende boekhoudpakketten en processen. Als je eigen personeel weer inzetbaar is, ronden wij de klus netjes af en dragen wij het werk over.


Je kan ons al vanaf een halve dag inhuren (4 uur). Uiteraard ook voor meer uren, of voor een vast aantal uren per week of maand voor een bepaalde periode.


De werkzaamheden waar je ons o.a. voor je financiële afdeling voor in kan huren zijn;

 

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Inboeken en verwerken van bankafschriften alsmede inkoop- en verkoopfacturen
  • Controleren en afsluiting van de administratie
  • Aangifte omzetbelasting



Neem contact met ons op via telefoon of e-mail en wij zoeken samen met je naar de beste oplossing voor je situatie.