INTERIM-BOEKHOUDER


Problemen met de bezetting op je financiële afdeling?

Het kan weleens voorkomen dat je medewerker ziek is, een paar dagen maken we allemaal wel een keer mee en dat is helemaal niet erg. Maar wat als dit een langere periode betreft, omdat er bijvoorbeeld een tijdelijk arbeidsongeschiktheid ontstaat of omdat je medewerker met zwangerschapsverlof gaat en dit opgevangen moet worden? Dan kan het zijn dat je ineens met je handen in het haar zit. Het maakt hierbij niet uit of je nu een grote organisatie hebt of een kleine, het missen van langdurig personeel op je financiële afdeling is erg lastig.


Ik kan je hiermee helpen. Het is namelijk mogelijk mij in te huren voor zowel op locatie als vanuit mijn kantoor. Door mijn ruime ervaring bij verschillende soorten bedrijven en door de verschillende soorten ondernemers waar ik mee samenwerk, kan ik mij makkelijk in je organisatie voegen en kan ik je (tijdelijk) helpen met je financiële en/of administratieve klussen. Ik beschik tevens over kennis van uiteenlopende boekhoudpakketten en processen. Als je eigen personeel weer inzetbaar is, rond ik de klus netjes af en draag ik het werk over.


Je kan mij al vanaf een halve dag inhuren (4 uur). Uiteraard ook voor meer uren, of voor een vast aantal uren per week of maand voor een bepaalde periode.


De werkzaamheden waar je mij o.a. voor je financiële afdeling voor in kan huren zijn;

 

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Inboeken en verwerken van bankafschriften alsmede inkoop- en verkoopfacturen
  • Controleren en afsluiting van de administratie
  • Aangifte omzetbelasting



Neem contact met mij op via telefoon of e-mail en ik zoek samen met je naar de beste oplossing voor je situatie.